Shop Mobile More Submit  Join Login
Anbu Gaara by MariahEchidna Anbu Gaara by MariahEchidna
Ok I was going to orginally draw Gaara in his 2nd outfit cause I like that one...but it changed....and than I was thinking of drawing chunin Gaara...than I figured...fuck that go Anbu without the fucked up masks...yeah....so thats this Gaara....

It's 3am and I'm tired and you can see it's affecting my coloring and stuff....*doesn't care*

and it's hot and yucky...blah!
Add a Comment:
 
:iconmariahechidna:
MariahEchidna Featured By Owner Sep 12, 2008
His old outfit had lots of cloth and wasnt streamline, although the gourd isnt streamline either, but its signature... XD I just wanted him in smexy black with belts.
Reply
:iconahdry:
ahdry Featured By Owner Sep 8, 2008
it´s good, but why do you use taht clothes?? I used the normal clothes for mine.
Reply
:iconmariahechidna:
MariahEchidna Featured By Owner Sep 9, 2008
why not sumthing more streamline?
Reply
:iconahdry:
ahdry Featured By Owner Sep 11, 2008
I´m sorry, i don´t understand you, what do you mean?
Reply
:iconprettygurlz1234:
prettygurlz1234 Featured By Owner May 9, 2008
he ish HOT!!!!!!
Reply
:icondrumerboy43567:
drumerboy43567 Featured By Owner May 7, 2008
What did you use to color him?
Reply
:iconmariahechidna:
MariahEchidna Featured By Owner May 7, 2008
photoshop
Reply
:iconshattered-words:
shattered-words Featured By Owner Apr 21, 2008   Writer
I think all villages have a squad that's like the ANBU of Konoha, and Hunters as well (Haku pretended to be Hunter, btw, not ANBU)
This is an awesome pic, but anyone in Suna would know this was Gaara! :XD: He's the only one that uses sand as a weapon ^^; Still love it though.
Reply
:icongettowytegurl334:
gettowytegurl334 Featured By Owner Feb 28, 2008
i love him!
Reply
:icondragongal296:
dragongal296 Featured By Owner Feb 7, 2008  Student General Artist
lova of gaara he looks awsome and hott!
Reply
:icontwilight-gypsy:
Twilight-Gypsy Featured By Owner Feb 4, 2008
Ooh. Chains.

Very nice.
Reply
:icondragonblaster:
Dragonblaster Featured By Owner Feb 2, 2008
its coooooooooooool petcher
Reply
:iconshamaru:
Shamaru Featured By Owner Oct 2, 2007
Just my opinion and I know you probably don't give a darn, but he kinda looks like Kakuzu.
Reply
:iconmariahechidna:
MariahEchidna Featured By Owner Oct 3, 2007
oh a little bit, but this was drawn out WAY BEFORE he was put on paper XD But Gaara is much smexier ... although... Sasori and Kudan are mighty smexy. .____. I think Akatsuki is another way of saying Legion of Sexy Men
Reply
:iconshamaru:
Shamaru Featured By Owner Oct 3, 2007
I agree.
Reply
:icondarkmangachick:
darkmangachick Featured By Owner Aug 22, 2007  Student General Artist
damn... thats just... damn... :drool:
Reply
:iconsharigan-naruto:
Sharigan-Naruto Featured By Owner Aug 16, 2007
cool
Reply
:iconmasakasa:
masakasa Featured By Owner Feb 4, 2007   Traditional Artist
awsome!!!!!!!!!!!
Reply
:iconnataliedelunarazuki:
NatalieDelunaRazuki Featured By Owner Jan 17, 2007
Omg. this is so hot. OMG. OMG!! O_O THIS SO SOOOOOOOOO COOL!! I love it. :) <333333 keep up yer AWESOME POSSUM work!!!
Reply
:iconkewljune:
Kewljune Featured By Owner Nov 19, 2006
He's hot in that pic. :drool:
Reply
:iconenigmaticspy:
enigmaticspy Featured By Owner Sep 4, 2006   Photographer
*a huge thumbs up*

But his heads a little flat don'tcha think?
Reply
:iconsexypancake:
sexypancake Featured By Owner Jul 23, 2006
this is really nice! i'd never really thought of the idea that anbu from different villages might have different uniforms, yah? cool cool! i totally love it!

he looks totally SM and smexy! grea job!
Reply
:iconnotanotherzombie:
notanotherzombie Featured By Owner Apr 12, 2006  Hobbyist General Artist
yes please!!!!!!!

very nice
Reply
:iconjayjays-reverie:
JayJays-Reverie Featured By Owner Dec 18, 2005  Student Traditional Artist
that's really awsome!!! my gaara!!!
Reply
:iconmariahechidna:
MariahEchidna Featured By Owner Dec 18, 2005
*evil eye glare* my gaara.....!!!!! =_= actually, I just want the young-super-blood-thirsty-prove-existance-with-death Gaara. yeh...
Reply
:iconjayjays-reverie:
JayJays-Reverie Featured By Owner Dec 18, 2005  Student Traditional Artist
no mine! grabs him and runs off.
bwhahahahaahahahaha!!!!!
Reply
:iconmariahechidna:
MariahEchidna Featured By Owner Dec 19, 2005
*points to your buddy icon* SASUKE NOT GAARA *points to own icon* GAARA so MINE! RAWR!
Reply
:iconjayjays-reverie:
JayJays-Reverie Featured By Owner Dec 19, 2005  Student Traditional Artist
i might have a sasuke icon, but i still love my gaara-kun!!!! once i find an icon that shows all of my bishis, i'll put that up. but if you can make one, or know someone who can make it, all my bishis are gaara, neji, sasuke, itachi, hiei, kurama, pride, envy, wrath, dark, L, and lord seshy. ^^
Reply
:iconmariahechidna:
MariahEchidna Featured By Owner Dec 21, 2005
=_= no way will I make you one so you can stake ownership on Gaara-sama *points* YOU LIKE PRIDE? EWW XD hahaha Envy yes, Wrath yes, Greed even yes...but Pride? gag! Dark? no Krad? =_= and and Sesshoumaru-san XD I've 3 different figures of him that stalk my manga shelf. Actually he stands next to my gaara fig. XD and my rainbowbrite! lol
Reply
:iconjayjays-reverie:
JayJays-Reverie Featured By Owner Dec 24, 2005  Student Traditional Artist
i mean pride from the manga. you know. edward as a sin? not that wierd dude with the eye.
Reply
:iconmariahechidna:
MariahEchidna Featured By Owner Dec 26, 2005
=_= I'm still reading the manga, thanks for the spoiler
Reply
(1 Reply)
:iconokunisensei:
OkuniSensei Featured By Owner Oct 5, 2005  Hobbyist General Artist
Never seen Gaara with so wonderful outfit ^^
Reply
:iconhinata-hyuuga-san:
Hinata-Hyuuga-san Featured By Owner May 7, 2005
wow... :love:
Reply
:iconsuppai:
suppai Featured By Owner Apr 2, 2005
he looks awsome!! :XD: great job. :D
Reply
:iconxorokimammiho:
XorokimamMiho Featured By Owner Mar 23, 2005
*drools* Anbu Gaara-kuuuun....*___* :drool: :drool: :heart: I WANT TO GLOMP HIM NOW! :glomp:

oh shit...

*desert coffin*

^^; oh boy
Reply
:iconthefreedemon:
thefreedemon Featured By Owner Mar 8, 2005  Hobbyist Digital Artist
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLL!!!!!
Reply
:icondanee313:
danee313 Featured By Owner Jan 29, 2005   General Artist
Sweet costume design! He looks even more bad a$$ in this outfit! :D Great job with the coloring, light and shadows! :nod:
Reply
:iconmariahechidna:
MariahEchidna Featured By Owner Jan 29, 2005
yes but I made a boo-boo his headband is the wrong colour!
Reply
:icondarksahdow:
DarkSahdow Featured By Owner Dec 19, 2004   Interface Designer
ur avatar iz KILLING me :heart: soooooooooooooooooooooooo CUTE
Reply
:iconmariahechidna:
MariahEchidna Featured By Owner Dec 19, 2004
o_o thanks
Reply
:iconmelakenzu:
MelaKenzu Featured By Owner Dec 6, 2004  Hobbyist Traditional Artist
It looks like a good ninja...but he's sooo cute!
Reply
:iconschreibaby-zephyr:
Schreibaby-Zephyr Featured By Owner Nov 25, 2004  Hobbyist Digital Artist
Now Gaara looks just like the classic ninja! I like the chains and buckle thingies on him ^_^ LOL LOL LOL LOL!! Sweet!
Reply
:iconmariahechidna:
MariahEchidna Featured By Owner Aug 15, 2004
o.o I...dont...know....heh...but the hidden mist village had one...right...wasn't that what Haku was...or pretened to be... *slinks away* So Gaara is just another ninja....I dunno....he's still mad cute!
Reply
:iconneruko:
Neruko Featured By Owner Aug 15, 2004
Does the Sand village even have an Anbu squad? I was under the imression that that was a thing exclusive to Konoha. o_o; *shrug* Oh well. XD

Gaara with straps and chains makes me a happy Zoe. :3 Nice work.
Reply
:iconsatoshi-takahashi:
Satoshi-Takahashi Featured By Owner Aug 14, 2004
is very kool ^^.
Reply
:iconkatakhonsu:
katakhonsu Featured By Owner Aug 14, 2004
So cute, I love him.
Reply
:iconmariahechidna:
MariahEchidna Featured By Owner Aug 14, 2004
domo yawl
Reply
:iconreiphil:
reiphil Featured By Owner Aug 14, 2004
Very cool drawing of Gaara. I think he might look a lot more pissed off >.>
Reply
:iconiremat:
iremat Featured By Owner Aug 14, 2004
Awesome!!!
Dude. He looks so awesome!!!
Reply
:iconreokon:
reokon Featured By Owner Aug 14, 2004
Nice. Very Ninja Eyes.

Hoo-yah!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 14, 2004
Image Size
119 KB
Resolution
428×558
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,930
Favourites
270 (who?)
Comments
52
Downloads
575
×